När får kunden fakturan?

Innan vi skickar iväg fakturan så granskar vi alla angivna uppgifter. Om du har skickat in din beställning på faktura innan klockan 10.00 på vardagar så behandlas och skickas den samma dag om det inte är några uppgifter som behöver förtydligande.

Skulle det vara något oklart med faktureringsinformationen, så kommer vi att kontakta dig via e-post innan vi skickar den.

Kontrollera noga informationen innan du godkänner fakturan. Observera att fakturan måste specificera branschområde och vad för något arbete som har utförts.

Till exempel ”lön Februari”, ”projektarbete”, eller ”reparationsarbete” är inte tillräckligt utförliga beskrivningar.

Om ”reparationsarbete” har angetts som beskrivning i faktureringsinformationen, så bör det i fältet fritext tilläggas en mer ingående beskrivning av vad som har ingått i renoveringsarbetet.

När fakturan har skickats så ändras dess status under användarsidorna till ”faktura skickad”.

Har du valt fakturering via e-post eller e-faktura så når den mottagaren samma dag som vi har skickat den. Har du valt att skicka fakturan med posten så tar det ca 1-2 arbetsdagar.

Från din användarsida kan du hålla dig uppdaterad om hur det går för din faktura: När den har skickats, om vi har fått in betalningen och om lönen har utbetalats till ditt konto.

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.