Kunden har redan betalat, varför har jag inte fått min lön?

De vanligaste anledningarna till att vi inte har betalat ut lönen:

◾Kunden har inte betalat fakturan
◾Kunden har valt att betala på förfallodagen och fakturan har inte hunnit förfalla än.
◾Kunden har betalat fakturan, men betalningen visas inte i vårt system pga. fördröjning hos banken.
◾Kunden har betalat fakturan fel, därför visas den inte som betald (Exempelvis OCR-numret saknas eller så stämmer inte summan)
◾Du har fortfarande inte skickat in din A-skattsedel. Klicka här för att för att se hur man gör. 
◾Du har inte angivit något kontonummer i kontrollpanelen.
◾Du har omkostnader som vi har bett att få mer detaljerad information om, men som ännu inte kompletterats.


Vid problem kan du alltid kontakta vår kundtjänst. Klicka här för att se kontaktuppgifter.

Se även:

Hur skickar jag in min A-skattsedel?
Hur vet jag om kunden redan har betalat sin faktura?

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.